Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. szeptember 26., hétfő

Finom sajtos muffin Vicuskától!!!

Miután délutánra is kell mindig valami,hogy mit együnk,ezért elindultam és kerestem valami gyors egyszerű és finom süteményt,de nem édeset hanem sósat,és találtam is Vicuskánál ezt a finom sajtos muffint,amit délután el is készítettem!!

De előtte még elraktam ismét egy üveg kovászos uborkát,ugyanis az előző eltevésből már csak egy üveg van,amit meg is mutatok!!
A muffin valóban gyorsan elkészíthető,és ugyanolyan gyorsan el is fogy,mert már csak 4 db van a 12-ből.

25 dkg kemény sajt,
3 cikk fokhagyma,
sok petruska,
1/2 piros húsos paprika,
40 dkg liszt,nálam 30 dkg,
2 dl tej, nálam az is több,
2 tojás,
3 dkg vaj,nálam 5-6,és némi extra olíva olaj,
1 púpos kávéskanál só,
1/2 kávéskanál cukor,
1 fél csomag sütőpor,és nálam némi szódapor,
 a folyamatot idehozom Vicuskától:  a képek alatt!!!!
Én a végén nem tettem sajtot a tetejére,sajnos elfelejtettem!!!És legközelebb,megvajazom és morzsázom a kapszlit,hogy ne ragadjon bele!!!!!És mindent késes betétben aprítottam.


Vicuska,ha ide katt megtalálod!!!!







A száraz alapanyagokat összekeverjük: liszt+ só+ cukor+ sütőpor. A vajat felolvasztottam mikróban és hozzáadtam a tojásos tejet. Beleöntöttem a liszthez és lazán összekutyultam, de éppen csak annyira, hogy darabos legyen. Most jöhetett az apró kockára vágott sajt, szétnyomott fokhagyma, apróra vágott petrezselyem és a fél paprika felkockázva. Lazán kevertem egyet az egészen fakanállal és ¾ részig betöltöttem a muffinformákat. Papírformát használtam, de legközelebb inkább kihagyom, ne kelljen a finom rápirult sajtot lekapirgálni :) Betoltam a tepsit 180 C fokra előmelegített sütőbe és magára hagytam 25 percre. A maradék 5 dk sajtot serényen lereszeltem, megszórtam a sütőből kiemelt muffinokat és 10 percre visszatoltam a melegbe, hogy ráolvadjon a tetejére.

10 megjegyzés:

  1. Finom lehetett nagyon,nálunk már egy darab se lenne:) Szép az új külső,illik hozzád ez a rózsaszín:)

    VálaszTörlés
  2. De mi nem vagyunk annyian!!!! :):):):)
    Köszönöm,kis hangulat váltás!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jó kis muffint sütöttél és tényéleg szép a blog új rucija is!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom lehet ez a sajtos muffin.
    Milyen valtozasok vannak a bloggodon! Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Finom lehetett ez a sós muffin, tetszik a blogod új ruhája is.

    VálaszTörlés
  6. Szépek a muffinok. Kinyitottam az ablakot és várok. Nagyon szép és finom az új külsőd.

    VálaszTörlés
  7. Csodás sütemény, új külső...:) Mondja valaki, hogy az ősz nem lehet a megújulás időszaka:)

    VálaszTörlés
  8. Panna!!
    Köszönöm!!!A változás időnként ránk fér nem igaz??

    Cristina!!
    Köszönöm!Kicsit frissek lettünk!!

    Kati!!
    Gyorsan megettük!!
    Köszönöm,nekem is tetszik!!

    Mrita!!
    Oké a következőből küldök!!!Ebből már nincs!
    Köszönöm!!

    Roza!!
    Köszönöm!!!
    És valóban talán ez lesz a megújulás időszakom!!:):):):)
    Habár most bemutató előtt vagyunk,nem érek rá nagyon újulgatni.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon operatív voltál :) Remélem, ízlett, nem ragadt rá a kapszli, mint nekem?! Nyugodtan le lehet fagyasztani, annyit hagyj kint, amennyit meg bírtok enni, a többit kettesével csomagold zacskóba. Mikróban kilovasztva frissen tálalható bármikor.

    VálaszTörlés
  10. Vicuska!!
    beleragadt,le is fényképeztem és látható!De nem kell lefagyasztani,mert másnapra négy darab maradt,és az is eltűnt!!!
    Legközelebb kivajazom a kapszlit,és akkor nem ragad bele!:):):):)

    VálaszTörlés