Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. november 18., péntek

Tökös muffin Jamie Olivertől! És palacsinta prósza!!

Találtam Jamie Olivertől egy tökös muffin receptet,és gondoltam kipróbálom!Nem sok meló,viszont fincsi!
De kellett valami más is a leves mellé ami zöldség leves volt,de időm nem sok volt,mert fodrászhoz voltam bejelentve,és azt mondtam oda akkor is elmegyek,............potyognak az égből.Ezért amit mára terveztem,azt holnap főzöm meg!Így lett a tökös muffin és a placsi!

A muffin hozzávalói:

  1. 20 dkg sült tök.
  2. 20 dkg barna cukor.+ 1 csomag vaníliás cukor,ez nem volt a receptbe,de én tettem bele.
  3. 2 tojás.
  4. csipet só.
  5. 15 dkg liszt.
  6. 1 csomag sütőpor.
  7. fahéj/ ízlés szerint.
  8. fél marék durvára vágott dió.
  9. 85 ml olaj.
Elkészités: cukor+tojások+olaj felverem,majd bele a tök ,sütőporos,liszt,fahéjas tök,dió,lazán összekeverem,majd 12-es muffin sütőt kibélelek papírral,bele kanalazom,és 190 fokon 20-25 perc alatt megsütöm!!!tényleg finom!!!

A Placsi:






,1 nagyobb burg.vékonyra felszelem,kiolajozott tepsibe rakom megsózom,kikeverek sós palacsinta tésztát,abba is öntök egy kis olíva olajat,majd a burgonyára öntöm, meglocsolom még egy kis olajjal,és a tetejét még  meglocsolom tejföllel,majd előmelegített sütőben sütöm,amíg piros nem lesz,vigyázva kell sütni,hogy az alja ne égjen meg. Melegen a legjobb!!!!!De ne legyen sótlan,mert akkor nem jó.

9 megjegyzés:

  1. Jamie Olivert én is nagyon szeretem ;) Azért látom néha jut idő a blogra is :) Hurrá!!

    VálaszTörlés
  2. Szuperek ezek a muffinok! Csak ki kéne már nekem is próbálnom egyszer, be kellene ruháznom egy formára :)

    VálaszTörlés
  3. Panna!Most van némi szabadidőm,meg volt a bemutató.De sajnos jön a másik!


    wanna!
    A muffinok azért jók,mert variálható különböző ízekkel sósan édesen,és nem sok macera van vele.Akik időhiánnyal küzdenek pont olyanoknak valók,egy tálban kikevered,bele a kapszliba és irány a sütő.leveshez,főzelékhez,vagy csak úgy,stb.okos volt aki kitalálta.
    Ma jó kis második napja migrénem van!nehogy már azt gondoljam jó nekem.

    VálaszTörlés
  4. Hú de jó az a palacsinta prósza!!!
    A muffin tényleg szupergyors finomság, bár én ritkán készítem, ez nagyon különleges!
    Nem olyan nagy baj, hogy jön a másik bemutatód, a lényeg, hogy jöjjön, nem igaz?
    Jobbulást a migrénből és csodaszép hétvégét neked! :)

    VálaszTörlés
  5. Barbi!
    Köszönöm!
    A migrén miatt,inkább csoda csúnya hétvégém lesz,ugyanis ez nekem eltart napokig,vasárnap pedig,dolgozom.
    A muffin praktikus,és gyors,szeretnék én finomakat sütni főzni,csak nincs rá időm.
    De egy nap majd lesz!!!!!:):):

    VálaszTörlés
  6. Igaz, tényleg jó találmány, ki kell próbálnom végre nekem is. Csak nálam az a helyzet, ha nincs időm, akkor és nem csinálok semmit:)

    VálaszTörlés
  7. wanna!
    ha nincs időm én sem csinálok semmit,mivel a munkám az egész napomat elveszi,sőt az "életemet"is ott töltöttem a munkámban!Azért nincs energiám bombasztikus receptekre!!!!Időnként azt gondolom abba hagyom a blogolást,de aztán úgy döntök szórakozni,kikapcsolódni jó.Nem verseny ez!!!:):):):)

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik sütemény nagyon guszta. Azt a placsit én is kipróbálom:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm!!
    Mi gyakran sütjük,főleg télen,hiánypótló.
    Nem kell hogy a burgonya ennyire vékony szeletelt legyen.

    VálaszTörlés