Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. március 26., szombat

24-én rántott csirke májat sütöttem,és köretnek kuszkuszt.

Posted by Picasa
24-én rántott csirke májat készítettem,kuszkusszal,és salátával.
Előző este beáztattam a májat tejbe,hűtőbe tettem,reggel lecsepegtettem,bepaníroztam,bő olajban lassan sütöttem.
Hozzá kuszkuszt készítettem,póréhagymát megdinszteltem,petruskával,fokhagymával,kaliforniai-és zöldpaprikával,ételízesitővel,só,csipet cukor,színes vegyes borssal,leforráztam a kuszkuszt,majd 10 percig állni hagytam,és amikor megfelelő lett az állaga,hozzákevertem a dinsztelt zöldséget,finom lett és izletes.hozzá a képen látható salátát ettük.
A leves daragaluskás zöldség és csirke aprólék leves volt.aki nem szereti a csirke lábat ne nézze.én szeretem. Jó ebéd volt. Desszertnek volt citromos álom.Szerintem az egyik legfinomabb desszert.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon finomnak látszik ez az ebéd, megkivántam az elkészitését. Régen nem jutott eszembe kirántott csirkemáj. Jó ötlet. Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Igen,különösen jól sikerült a sütése.

    VálaszTörlés
  3. Én is készítettem tegnap hagymás sült csirkemájat.Rántva is nagyon finom.
    Köszönöm a viszontjókívánságot.

    VálaszTörlés