almás béles!

Vasárnap volt egy kis időm,napközben és akkor gyorsan sütöttem,nagyon fincsi lett,vittem be az egyik kedves kolleganőmnek,azt mondta,finom,pont olyan mint ahogy a nővére süt!És ez bizony dicséret,mert elég finnyás.
a tészta: 40 dkg liszt,picur só,fél zacskó sütőpor,legalább 7 kanál porcukor/evő/két tasak vaniliás cukor,vaniliarudas,egy kocka ráma,és egy púpos evőkanál tejföl.amikor összegyúrtam,beteszem a hűtőbe addig amig az almát megsütöm. 2 kg alma,izlés szerint cukor,barna vagy kristály,majd amikor kész és lezártam a tüzet alatta,akkor teszem bele a fahéjat,de most nem sajnáltam!!sütés előtt a tetejét,kockacukros tejjel kenem meg.én alaposan megszórom porcukorral a végén.

Megjegyzések

  1. Biztos nagyon finom lehtet, mert nagyon guszta:) Nagyon szeretem

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mária.
    tényleg finom lett,persze nem mindig sikerül,van amikor csak jó.attól függ milyen az ember napja.

    VálaszTörlés
  3. Így finom, kevés tészta és sok alma!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése