Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2010. május 30., vasárnap

sült tarja,petrezselymes burg.sült ananász karikák.

Sült tarját,petruskás burgonyát,sült ananász karikákkal,bármikor meg tudnám enni.mert szeretem.A húst alaposan befüszereztem,jól megkentem olivaolajjal,egy napig állt a hűtőben,majd megpiritottam mindkét oldalát,utána tettem be a sütöbe,pezsgőt öntöttem alá,majd ásványvizet,és 4 óra hosszat sütöttem,letakarva,egy mélyebb lábasbanEz egy,1 kilós tarja volt.igy vékonyan szeletelve szeretem.Az ananász karikákat oliva olajban,barma cukorral meg sütöttem egy teflon serpenyőben.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Kedves Piroska, ezt a receptet egészen biztos, hogy el fogom készíteni.
    Köszi:)

    VálaszTörlés