Némi életmódváltás miatt,ismét felélesztem blogomat alvó állapotából!

Sajnos én is növelem a gabona,élesztő és tejfehérje allergiások táborát!  Erőteljes tünekkel is jár,habár minden leletem negatív eddig, de nem adom fel,további vizsgálatokat tervezek,persze privát úton! Ismerve a tényeket!
Semmi gabona,semmi élesztő,semmi tejfehérje,habár szerintem a fehérjékkel egyáltalán nincs jóban a szervezetem!
Húst például ehetek,minden mennyiségben,zöldséget is szinte,megfelelően elkészítve. Mivel elég komolyan kell venni,ezért ha lehet saját magam készítem az ételeket! Kezdő vagyok,kb.két hónapja kezdtem az új étrendet,de nagyon sokat kell tanulnom,tapasztalnom,  tüneteim vannak,láthatóak,még nem sok javulás van,de reménykedem! Allergológus szakembernél is jártam,aki csak annyit mondott ne mutassa mondja! Nyugdij előtt állt. A következő héten,már nem rendelt,majd amikor végzett velem,megkérdezte az asszintensét, várnak még kint? a válasz: Nem! Dr.S.Zs erre,hála istennek! Hát ennyi!!! Bőrgyógyásznál is jártam, No Comment!
Már leszoktam a gabonákról, helyette,rizsliszt, kölesliszt,stb. tanuló állapotban vagyok,de palacsintát már tudok sütni,kenyeret még nem,de gyüjtöm a recepteket! Persze élesztőmentes kell.A palacsintát mivel sósan sütöm,ezért kenyér helyett is szoktam használni! 
Nagyon sok látványpékésgben sült adalékanyagos kotyvalékot ettem,adalékos kenyeret,pick szalámit,vitamint és főtt ételt alig,ez kb.egy másfél éves időszak volt az életemben. És ez lett belőle.Allergiám volt,előtte is,de gyógyszeresen tudtam kezelni,és semmilyen jellegzetes tünetem nem volt, szénanáthám kezdett szünni,a gyógyszert is elhagytam,de lehet ez volt az egyik baj. Nagyon nehéz tiszta képet kapni,ezekről a hatásokról,nagyon sok vizsgálat kell,hogy egyáltalán kiderüljön,mi is ez.Ha egyáltalán kiderül,vagy saját magunknak kell rájönni. Kisérletek sorozata.
De nem adom fel! 
Remélem azért kapok majd tanácsokat,akik már jobban járatosak ebben a kérdésben!
Jó éjszakát kívánok Midenkinek! Viszontlátásra!

Megjegyzések

  1. Sajnálom, hogy te is allergiás lettél. Én 6 hónapja diétázom a kis fiam miatt (anyatejes) tejre,tojásra,szójára,citrusfélékre,magokra,stb...nehéz így az élte, de hátha most új ihletet merítek belőled :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Enikő, orulok,hogy írtál.Kezdo vagyok en is. Viszont van egy javaslatom,van egy blog Antal Vali blogja aki mar profi szinten tud otleteket es tanacsokat adni. www.antalvali.com jo magam is eloszeretettel lapozgatok nala. De nagyon szivesen olvasok Toled,es persze en is megosztom itt a tapasztalataim,mert mindig tanul az ember valamit. Hala istennek az internet letezesenek. Szep napot! Es kitartast neked is. ☺!!!!

    VálaszTörlés
  4. Piroskám, remélem, megtalálod a legjobb és nem feltétlenül méregdrága recepteket.
    Mint mindig, nagyon ritkán tudsz jönni. Igaz, az utóbbi időben én is ritkán írok:)
    Vigyázzál magadra és mielőbbi jobbulást kívánok!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Piroska! Sajnálom az egészségügyi megpróbáltatásaidat. Tanácsot adni nem tudok, csak zárójelben jegyzem meg, hogy egy ismereősöm, aki hasonló cipőben járt, mint te, a paleo étrendre esküszik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ötletet,most vagyok próba úton.Nekem sajnos adalékanyagok,tartósitók és ételfestékek stb.is gondot okoz. Nehéz küzdelem. Te nem hagyom magam.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés

Megjegyzés küldése