Ma ismét gyorsan kellett ügyködnöm a konyhában.

Resztelt májat készítettem csirke májból sós burgonyával,és márványos kuglófot sütöttem,ami sajnos beleragadt a formába,valószínű nem jól vajaztam be,sőt biztos!De nem baj az íze jó lett!!!Az alakja nem egy díjnyertes!Ha minden tökéletes lenne,hú de unatkoznánk!!!!:):):)Ja hogy nem annyira szép márványosan,dehogy nem,kimondja meg mi a tökéletes márványos????

4 db csirkemájat tejbe áztattam,egy éjszakán,reggel leszűrtem teljesen lecsepegtettem,majd felaprítottam,egy nagy fej hagymát karikára vágtam amit először megpirítottam,majd egy kicsit megfőztem,sóztam,paprikáztam,majd amikor már lesült és megpirult ismét egy kicsit akkor rátettem a májat, jól megpirítottam kicsi ételízsítőt,borsót  tettem rá,majd készre főztem.
Sós vízben főtt burgonyával ettük, majd vörösbor helyett fekete áfonya levet ittunk hozzá 100%-t.

Utána ettük a beragadt kuglófot,ami kicsit viharvert volt,de az íze isteni lett,de hát minden nem lehet tökéletes,igaz?? Főleg nálam!!!!:):) Majd rohamtempóban elmosogattam,kávéztam,irány a fürdőszoba,készülődés stb.és irány a színház dupla előadás volt!
Ez a másik fele,ez nem ragadt bele!!!





Megjegyzések

  1. Finomat főztél! Tetszik, hogy megmutattad kuglófot is, hisz nem sikerülhet mindig minden tökéletesre :).

    VálaszTörlés
  2. A menü kedvemre való:) Nagyon tud engem is bosszantani, ha beleragad a formába, de ettől függetlenül szuper finom lehet:) További szép vasárnapot:)

    VálaszTörlés
  3. Mária!
    Köszönöm!Na ez tényleg nem úgy sikerült,de nem titok,soha nem zavart ha valami nem sikerül,de azért elfogy,minden benne van aminek kell,csak nem szép.:):):):)A sütés főzés mindig egy próba,vagy sikerül vagy nem,igaz??? :):):)


    trollanyu!
    Köszönöm!
    Szeretem a resztelt májat,még vacsorára is azt ettem amikor haza jöttem éjszaka.
    A kuglófból már csak egy darabka maradt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése