Már egy hete!!

Már egy hete az influenzával szenvedek,azon belül is a köhögéssel,olyan ez a köhögés mintha nem is akarna elhagyni!!!
Sorban álltam egy patikában,amikor is arra lettem figyelmes,hogy egy kultúrembernek nem mondható nő személy áll a hátam mögött,és a tüdejében össze gyűjtött összes vírust és baktériumot a nyakamba fújta,gondolván dögöljön meg mindenki ha ő beteg!Majd körbe járta a patikát és szétszórta undorító bacilusait!!!
Naponta ordibálhatnék ilyen és ehhez hasonló emberekkel,közértben,utcán tömegközlekedésen,postán bankban,és bárhol mert általában senkinél nincs zsebkendő,és szemrebbenés nélkül a másik pofájába köhögnek,vagy a nyakába!!!
Azt mondják szeresd felebarátaidat,erre én azt mondom ezeket??????

Megjegyzések

  1. Jobbulást kívánok, én is ebben a cipőben járok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, hogy lebetegedtél. Az ilyen "felebarátoktól" nálam is felmegy a pumpa. Azért remélem karácsonyra rendbe jössz:) Jobbulást kívánok Neked:)

    VálaszTörlés
  3. Barbi!
    Köszönöm!Neked is jobbulást!!!!


    trollanyu!
    Köszönöm!De nehezen megy a javulás mert közben dolgozom is,és karácsonykor is dolgozni fogok!!!!És még sehol sem tartok itthon!De majd lesz valahogy!!!

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, jobbulást kívánok!! :) Az emberek többsége, hogy úgy mondjam gáááz!! Próbáld ki a meleg, mézes tejet este, lefekvés előtt. Már persze, ha szereted őket. :) Amilyen melegen megbírod inni, aztán zsupsz az ágyba!! :)

    VálaszTörlés
  5. Csilla!
    Köszönöm!
    Enyhén szólva gááááááz!
    Grapefruit cseppeket szedek,és vitamint,sajnos a tejjel nem vagyok jó viszonyban,és köhögés ellen sem szedhetek semmit,mivel minden köhögési gyógyszer alapja a codein,és nekem iszonyú fejfájásom lesz tőle.Így aztán sokkal hosszadalmasabb a gyógyuláshoz vezető út.De nem adom fel!:):):)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Mellissina2! Remélem azért már kicsit jobban vagy, és karácsonyra sikerül kikúrálni magad. Borzasztó dolog, ha az ember lebetegszik, főleg ünnepek előtt és ráadásul még dolgozni is kell. Azért amennyit tudsz pihenj (szó szerint az ágyban fekve, jól betakarózva), az a legjobb orvosság az ilyen betegségre. És ne idegeskedj. Ha feldühíted magad olyan dolgokon amin nem tudsz változtatni, azzal csak fölöslegesen pocsékolod az energiáidat, amit akár a gyógyulásra is fordíthatnál :) !!

    VálaszTörlés
  7. Mária!
    Igen jobban vagyok köszönöm!Rendesek voltak hozzám kaptam majdnem 4 napot pihenésre,annyira köhögtem,hogy nem vették volna hasznomat!De már jobban vagyok,használt az egyforma levegő,és a fekvés.Rohamosan jobban vagyok,még egy kicsit irritál a köhögés időnként de ez már semmi ahhoz képest ami volt.A grapefruit cseppek nekem isten áldása!
    Köszönöm a kedvességed!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése