Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. július 6., szerda

Mai ebédünk!!!

Sült csirkeszárny,zöldség köret,penne tészta sajtmártással.

Volt hét darab csirkeszárnyam,tanyasi, megdolgoztam,meg
sóztam,olíva olajon megpirítottam,majd felengedtem vízzel,megszórtam ételízesítővel,borsóztam,addig pároltam amíg puha nem lett,szaftosra hagytam,hát a képen úgy néz ki mint egy papucs,de nem az,nem figyeltem a részletekre.
Mivel a mélyhűtőből fel kell használni a fagyasztott zöldségeket,ezért egy egész tasak vegyes zöldséget olívaolajon megpároltam,sóztam,ételízesítővel megszórtam,és puhulásig pirítottam.
Kifőztem egy fél doboz penne tésztát,sós kissé olajos vízben,
majd készítettem hozzá sajtmártást.

5 dkg vajat,felolvasztottam,beleszórtam egy evőkanál lisztet,hozzáadtam a 2,5 dl tejet, felforraltam,sóztam borsóztam,majd beleszórtam a reszelt sajtot,és meg bolondítottam némi rozmaringgal.




2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a csirkeszárnyat és a zöldségköretet is. Ha kérhetnék.........

    VálaszTörlés
  2. Még akad,ha nyitod az ablakot,vacsorázhatsz belőle, és küldök hozzá kovászos uborkát is.!%!!

    VálaszTörlés