Mai ebédünk!!!

Sült csirkeszárny,zöldség köret,penne tészta sajtmártással.

Volt hét darab csirkeszárnyam,tanyasi, megdolgoztam,meg
sóztam,olíva olajon megpirítottam,majd felengedtem vízzel,megszórtam ételízesítővel,borsóztam,addig pároltam amíg puha nem lett,szaftosra hagytam,hát a képen úgy néz ki mint egy papucs,de nem az,nem figyeltem a részletekre.
Mivel a mélyhűtőből fel kell használni a fagyasztott zöldségeket,ezért egy egész tasak vegyes zöldséget olívaolajon megpároltam,sóztam,ételízesítővel megszórtam,és puhulásig pirítottam.
Kifőztem egy fél doboz penne tésztát,sós kissé olajos vízben,
majd készítettem hozzá sajtmártást.

5 dkg vajat,felolvasztottam,beleszórtam egy evőkanál lisztet,hozzáadtam a 2,5 dl tejet, felforraltam,sóztam borsóztam,majd beleszórtam a reszelt sajtot,és meg bolondítottam némi rozmaringgal.




Megjegyzések

  1. Én is szeretem a csirkeszárnyat és a zöldségköretet is. Ha kérhetnék.........

    VálaszTörlés
  2. Még akad,ha nyitod az ablakot,vacsorázhatsz belőle, és küldök hozzá kovászos uborkát is.!%!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése