Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. június 25., szombat

Sárgabarackos fagylaltom!!

Ma sárgabarack fagylaltot készítettem,azt hiszem ha van az embernek fagyi gépe,akkor nem bír magával,de gondolom majd csendesedik ez az érzés,ha már hidegebb lesz.

Hozzávalók:
8 darab sárgabarack,
sok-sok cukor,
reszelt citromhéj,
nem egész 2 dcl tejszín,
és 3-4 evőkanál tejföl.
1 fél csomag vaníliás cukor,nem volt rudam.

Elkészítés:
A megmosott barackokat meghámoztam,kettőt nem hámoztam meg, így lettek benne kis pöttyök,mutatósabb.felaprítottam,megszórtam sok cukorral,összekevertem és hagytam állni gy keveset a vaníliás cukorral,majd hozzá öntöttem a tejszínt a tejfölt,és a reszelt citromhéjat,majd pürésítettem,és utána fagylaltgépbe tettem,és 40 percig dolgozott a gép.Nagyon finom pikáns fagylaltom lett!!!
Remélem a következő is jól sikerül!!!! Jó étvágyat!!!!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon belejöttél a fagyi készítésbe!! Minden nap hozol valami újat, én meg csak irigykedek!! Ez is fincsi lehetett!! És hűűűűűűs... :)

    VálaszTörlés
  2. Igen nagyon fincsi,és hűs,és krémes!!!!!Küldök Neked néhány gombócot.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta. Imadom a fagylaltot es neked mindeg olyan jol sikerul.

    VálaszTörlés
  4. Érdemes volt fagylalt gépet venne, mert csodálatosnál csodálatosabb fagyikat készítesz. Kérek egy gombóccal.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon fincsi a fagylaltod. Ezt még a mai napon elkészitem, befőttből. Nagy kedved kaptam hozzá. Olyan jó fagyikat készitesz. Azért egy gombocot kérek, most nyitva az ablak!!!

    VálaszTörlés
  6. Cristina!!!!Köszi!!!Most vagyok tanuló folyamatban!



    Mrita,igen szeretem a fagyi gépem,küldök,csak nyisd az ablakot!!!és ha jön a meleg akkor nincs megállás.


    Tücsi,nővérem küldöm a fagyit,finom lett!!!!

    VálaszTörlés