Almás!!!!

Volt alma amit el kellett használni sütésre,mivel nyersen nem nagyon fogyott,ebben az epres időszakban,kidobni meg ugye nem fogjuk!Hát gondoltam elsütöm.
30 dkg lisztet,csipet sót,6 kanál(evő) porcukrot,1 tasak vaníliás cukrot,majdnem egy tasak sütőport,és 20 dkg Lurpak vajat,összegyúrtam,majd hűtőbe tettem,az almát tisztítás után lereszeltem,barna cukorral megpároltam kicsit,majd belekevertem fahéjat,kihűtöttem,a tésztát kiszedtem a hűtőből,hagytam kicsit állni,majd kétfelé vágtam,és kisodortam,az alsót sikerült egyben beletenni a tepsibe,de amit a tetejére sodortam,az nem jött össze,így darabokban tettem rá,majd cukros tejjel megkentem a tetejét,és előmelegített sütőben kb.35 percig sütöttem.majd megszórtam porcukorral.nem lesz szépség díjazott,de viszont finom díjazott.



Megjegyzések

  1. Imádom az almás sütit egy szelet jól esett volna...

    VálaszTörlés
  2. Tátom a számat...de még nem ért ide :-)! Pedig nyitva az ajtó is ;-), jó sok almával, így szeretem én is :-)

    VálaszTörlés
  3. Mrita,a következőből küldök!!!!!:):):)

    VálaszTörlés
  4. Csipike,most már hiába minden tátás,elkéstél,bocsi,a következő adagnál időben nyiss ki mindent!!!!:):):)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése