Ma ezt ettük ebédre!

Ma tarját,és csirkemellet sütöttem, de előtte egy éjszakára tejbe áztattam a húsokat ,majd reggel leöntöttem róla a tejet,alaposan lecsepegtettem,kicsit megütögettem,majd besóztam,kicsit hagytam a sóban,majd meg pirítottam a húsokat,felöntöttem,ízesítettem,só,bors,ételízesítő,4-5 paradicsom,1 zöldpaprika,olívaolaj,puhára pároltam,lesütöttem annyira,hogy valamennyi szaft maradjon.Megpároltam egy doboz kukoricát,egy doboz sárgarépás-cukorborsós bonduelle konzervet,olívaolajban,majd kifőztem egy tasak előfőzött rizst,( a főző vízbe tettem sót,és ételízesítőt is) és összekevertem a párolt zöldségekkel A húshoz narancslekvárt ettem..De készítettem burgonyapürét is,és sütöttem hozzá tengeri halszeleteket,de én nem eszem halat soha,így ide sem hoztam.
Desszertnek főztem ki egy tasak vaníliaízű darapudingot,a tálkák aljára babapiskótát tördeltem,majd tejszínhabbal dekoráltam.

Megjegyzések