Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. március 26., szombat

Gomba pörkölt pennével.


Tegnap gomba pörköltet főztem,jól sikerült,nagyon ritkán és nagyon régen főztem,egyszerűen nem jutott eszembe,de ugye mindig probléma,hogy mit együnk,igy amikor bementem a kamrába,szemben állt velem 2 üveg gomba,na mondtam megvan!Gomba pörkölt!!! Na de mi legyen a köret,volt egy doboz Barilla mini penném,hát legyen hozzá az.
Pörkölt alapot megfőztem,bele a gombát,és főztem kb. másfél órát,sűrűre főztem.majd a pennével tálaltam,és nyers céklasalátával.

2 megjegyzés:

  1. Az a másfél óra nem sok egy kicsit?????? Igaz gomba válogatja. De jó ötlet, mert a jövő héten megcsinálom én is. Köszönöm. Puszi.

    VálaszTörlés