29-én kaptam egy kedves üzenetet Ritától.

Kedves üzenetet kaptam 29-én Rita-tól,hogy nézz be hozzám,mert tetszik a blogod,és megakarlak invitálni,"egy jó szó játékra".Köszönöm Ritának,hogy megtisztelt!!
A játék lényege,ha valaki blogját megkedveled akkor hagysz nála egy kedves szót,egy jóleső megjegyzést.Mindenkinek köszönöm,aki ezen az oldalon jár.
Ezzel a kis kedves szívecskével szeretném megköszönni és továbbadni a következőknek.

Szia! Én adni szeretnék "Egy jó szót" mivel sokat olvasgatom az oldalad,nagyon szeretem és invitálni szeretnélek Eszter játékába.
Katt ide: eszterszappan.

Minden kedves olvasómnak küldök egy jó szót!!!de kérem nézzék el nekem,hogy idő hiányában nem tudok linkelni mindenkit!!!

Megjegyzések

  1. És hogy még több legyen: Szeretnélek meginvitálni az "Egy jó szó" játékra. Kukkants be hozzám, lécci.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Piroska, nagyon szepen koszonom hogy ram gondoltal. Nekem is tetszik a blogod es a recepteid.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése