Vasárnapi marhalábszár pörkölt,deszkáról szaggatott galuskával.

Szeretjük a marhalábszárból készült pörköltet,és szaggatott galuskával különösen,kicsit macerás,de nem baj.A pörkölt hagyományos módon készült,a mi ízlésünknek megfelelően,hagyma,fokhagyma,só bors,pirospaprika,ételizesitő,édes anna,vagy erős pista,mikor mi,és egy picurka kristálycukor.A galuska 25 dkg liszt,2 evőkanál olivaolaj,1 tojás,1 dcl tej,só,és annyi viz a keverésnél,amennyit felvesz,hogy ne legyen nagyon lágy.Lazán összekeverni,közvetlen a kifőzés előtt,mert akkor nem lesz kemény.Sült körtét ettünk hozzá,savanyúság helyett!!!Kedvencünk!!!

Megjegyzések

  1. Nagyon finom lehetett. Szeretem az egyszerü és finom házias ételeket. Köszönöm, hogy vannak még olyan háziasszonyok akik szeretik a régi hagyományokat, izeket.

    VálaszTörlés
  2. Tücsi!!!én is szeretem a hagyományos izeket!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Tücsi!Én is szeretem a hagyományos izeket!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése