Túrós táska,vagy bukta??ez is az is!!!

Délután gyorsan ledagasztottam egy adag kelt tésztát,túróval töltöttem.
30-35 dkg lisztből,1,5 dkg élesztő,1 tojás,2 dcl tej,5 dkg porcukor,1 vaniliás cukor,csipet só,egy kicsi sütőpor,2 kockacukor az élesztőhőz,5 dkg olvasztott vaj.teavaj,és a tojás felvert habja.
Élesztő felfuttat,tojássárgáját összekevertem a cukorral,majd a meleg tejben feloldom a csipet sót,és hozzáöntöm a cukros tojáshoz, a liszthez tettem egy csipet sütőport is,felfutott élesztő lisztbe,majd a tojásos cukros tejet,összekeverem kicsit,majd bele teszem a felvert tojáshabot,alaposan dagasztom,majd közben hozzá adagolom az olvasztott vajat,és alaposan kidolgozom,majd 1 órát kelesztem meleg helyen,majd kinyújtom,felkockázom,majd egyszer sikerül egyformára,és megtöltöm túróval.
Túró töltelék: 20 dkg túró,1 tojás,2-3 evőkanál cukor,1 evőkanál tejföl,2 db lereszelt babapiskóta, 1 csomag vaniliával izesitett vaniliás cukor,kis citromhéj is,de anélkül is lehet, a tojás felvert habja,és egy kevés olvasztott vaj.
Az igazság az,hogy finomra sikerült!!!! Jó étvágyat!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések