Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. február 10., csütörtök

Rakott kelbimbó!!!






Ma rakott kelbimbót készitettem ebédre,60 dkg fagyasztott kelbimbót kevés forrásban lévő sós vizben megfőztem,kb.10-15 percig,majd leszűrtem,és alaposan lecsepegtettem,amig megfőtt a hús.30 dkg darálthúst megfőztem mint a pörköltet,kifőztem egy zacskó tasakos rizst,sós ételízesítős vízben ,kikevertem fél liter tejfölt,2 dcl tejszinnel,kb 1 dcl tejjel,majd a rizst és a húst összekevertem,és a szaftot összeöntöttem a tejfölös eleggyel,és rétegenként leraktam,de előtte felnégyeltem a kelbimbót,és kiolajozott jénaiba leraktam,egy sor bimbó,majd a rizses hús,erre a tejfölös elegy,majd ismét bimbó,rizseshús,tejföl,és a tetejére ismét bimbó,és alaposan beteritem tejfölös öntettel!!majd előmelegitett sütőben sütöm majdnem egy órát!
Leves tojásos rántott leves főztem,azért jó,mert gyors és mégis finom.Desszert túrógombóc volt!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta az étel. Nézz be hozzám a 10-i bejegyzéshez, meglepetés vár Rád.
    Üdv. Rita

    VálaszTörlés