A mai ebédünk sárgarépa főzelék,tükörtojással.

A kuszkusz,ugye csak próbálkozás,vacsorára.de az ebéd ez volt,tudjuk,hogy vasárnap van,de minket ez nem zavart abban,hogy ezt a finom főzeléket együk,na és persze milyen egészséges!!!! Kettő szál vastagabb sárgarépát lereszeltem,kissé sóztam,megforgattam,hagytam egy kis ideig állni a sóban,majd gyengén kicsavartam,oliva olajat öntöttem egy lábasba,kb.2-3 evőkanállal,megdinszteltem benne,saját levében,majd önöttem hozzá egy kevés vizet,amivel még pároltam teljesen puhára,szórtam bele némi ételizesitőt,óvatosan egy pirinyó sót még,vigyázva,majd megszórtam liszttel,az adag mennyiségétől függ,hogy mennyi liszttel,összekevertem vele,kicsit főztem kevergettem,majd felöntöttem tejjel,amivel felfőztem,folytonos kevergetés mellett,amig teljesen összenem forrt!Feltétnek tükörtojást sütöttem,de bevallom a tojás széle egy kissé megpirult,mivel a tükörtojás sütöm magára hagytam,de semmit nem vont le az értékéből.
Posted by Picasa

Megjegyzések