Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2011. január 19., szerda

ismét fánk!!!!

Ismét fánkot sütöttem,de most egy másik recept alapján,Lizánál találtam egy olyan receptet,amit nem kell keleszteni,és megpróbáltam,tényleg nem kell keleszteni de viszont hogy jó legyen,20-30 percig kell keményen verni fakanállal,na én kézzel dagasztottam,de nem tartottam be a 30 percet,mert a vállam majd kiszakadt,fakanállal megpróbáltam,de azzal egyáltalán nem ment,sokkal nehezebb.Most addig próbálkozom,amig nem sikerül tökéletesre.Mivel nem tudok linkelni,igy beirom Liza blogcimét,és a recept ott megtalálható. Jó étvágyat!!! Anyu azt mondta jó,és nálunk Ő a fő kritikus!!!
miután nem tudok linkelni,igy tudom csak!bocsi,vagy megtalálod a bloglistámban:Receptek nem csak inyenceknek,cimen.közben megtanultam.

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Kedves melissina2!
    Sok szeretettel vár nálam egy díj, nézz be hozzám :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,és a üzenet is,később irok!

    VálaszTörlés