Diós-sárgarépás kuglóf!!

Ma is kellett valami gyorsat sütnöm!Találtam egy diós kuglóf receptet!Kevés időm volt,igy az volt a lényeg gyors és egyszerű,és mégis süti!!most az eredeti recept alapján állitottam össze,de legközelebb változtatok!!!!! A leirt adagot megfeleztem,mivel egy kisebb kuglófformában sütöttem.

A recept:
Elkészitési idő 80 perc.Hozzávalók (16 szelethez)

*10 dkg mazsola,én nem tettem bele,mert nem volt,viszont volt aszalt cseresznyém,és áfonyám,de mivel kevés volt az idő,az áztatás miatt,igy kihagytam.
*2 evőkanál rum,
*28 dkg sárgarépa,
*5 db tojás,
*25 dkg margarin
*20 dkg porcukor, (legközelebb nádcukorral csinálom)
*1 tasak vaniliás cukor
*10 dkg darált dióbél,
*120 g tejföl,
*42 dkg liszt,
*1 tasak sütőpor
*1 csipet só,
*margarin és liszt a formához
*porcukor a szóráshoz.
Elkészitése:
1.A mazsolát áztassuk rumba.A zöldséget reszeljük le.A margarint.a tojások sárgáját,a por-és vaniliás cukrot keverjük habosra,majd adjuk hozzá a lecsepegtetett mazsolát,a dióbelet,a sárgarépát és a tejfölt.A tojásfehérjéből vert habot is forgassuk bele,majd szitáljuk hozzá a sóval,valamint a sütőporral elkevert lisztet,és az egészet dolgozzuk csomómentesre.(A habot útoljára kevertem bele)
2.A kuglófformát kenjük ki margarinnal,szórjuk meg liszttel.Töltsük bele a tésztát,és 150 fokos sütőben süssük 50 percig.Ha kihült óvatosan boritsuk ki belőle,és porcukorral megszórva tálaljuk!!! Jó étvágyat!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések