sárgabarackos kevert sütemény

Végre volt egy kis időm,és megsüthettem a sárgabarackos kevert sütit,nagyon finom lett,minden túlzás nélkül.Hozzávalók.kb 10 szelethez.Ez az eredeti recept,én egy kicsit mindig változtatok.
13 dkg sütőmargarin.
12 dkg cukor, vaniliás cukrot is tettem bele,a recept nem irja,vagy 15-18 dkg.izlés szerint aki szereti ha édes egy süti.
3 egész tojás,
1 kk.sütőpor,
15 dkg liszt+a tepsihez,én kevertem rétesliszttel,kb,fele-fele arányban,
4 evőkanál tej,
5 dkg pörkölt durvára tört dióbél,én darált diót tettem,de biztos hogy jobb darabolt dióval.
A tetejére,
10-12 kisebb szem sárgabarack,vagy,50 dkg felezett sárgabarack befőtt,
1 mk.örölt fahéj,én nem tettem,de izlés kérdése.
és porcukor.
Elkészités:
A puha margarint a cukorral habosra keverjük,majd egyesével beledolgozzuk a tojásokat is.Először a sütőporral összekevert lisztet,majd a tejet,végül a durvára vágott diót,keverjük bele.Egy kisebb tepsit margarinnal kikenünk liszttel meghintjük,és a masszát egyenletesen belesimitjuk.
2.A sárgabarack befőttet lecsepegtetjük majd a gyümölcsöt a tésztára rakjuk,kicsit bele is nyomkodjuk,(szerintem nem kell,ugy is sütés közben emelkedik a tészta.) majd megszórjuk a fahéjjal összeforgatott porcukorral. 180 fokra előmelegitett sütőben kb 40 percig sütjük.Majd mikor kész,még alaposan megszórjuk porcukorral. Jó étvágyat!!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések