gyors szilvás süti ringlóból.

20 dkg kristálycukor,
15 dkg olvadtabb vaj,
5 egész tojás,
30 dkg liszt,fél csomag sütőpor.
tetejére:60 dkg szilva,én ringlót tettem,4 evőkanál kristálycukor,vagy több ha a szilva vagy a ringló nem annyira édes,1 evőkanál örölt fahéj,én nem tettem annyit,kicsit soknak tartottam.
Egy tálban kikeverjük a vajat a cukorral,hozzáadjuk egyenként a tojásokat,majd kisebb részletekben a sütőporos lisztet.A masszát egy jól kikent normál tepsibe simitjuk,nem baj ha lapos a massza.A szilvát,vagy ringlót magozás után összeforgatjuk a fahéjas cukorral,majd szorosan egymás mellé rendezve a tészta tetjére tesszük.170 fokon,kb 35 perc,de ajánlatos tűpróba.szépen feljön a tészta.majd alaposan megszórjuk porcukorral.
Ezt a receptet a neten találtam,és mivel szilva és ringló szezon van,ki kell használni.és addig sütni amig lehet.Jó étvágyat!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések