Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2010. július 5., hétfő

ringlós süti.

Ma ringlós sütit készitettem,volt itthon ringló,még pénteken vettem,nem volt nagyon érett,igy még akkor lecukroztam,barna cukorral,és gyümölcs cukorral,hogy egy kicsit megrogyjon. hát nem nagyon sikerült neki,igy kicsit megföztem.
3 tojás,kb.20 dkg margarin,20 dkg cukor,legyen kristály,mert szerintem a porcukor nem cukor,hanem keményitő,és szárit, és nem édes,vaniliás cukor,citromhéj,sütőpor,darált dió,ringló,liszt 20 dkg,de lehet 15 is.
A tojás sárgáját felverem a margarinnal,majd beleöntöm a cukrot,vaniliás cukrot, citromhéjjat,és tovább verem,(de előtte a fehérjét felvertem habbá,majd betettem a hütőbe amig nem kellett,)szép habos lesz,most szép fokozatosan beleadagolom a lisztet,amiben benne a sütöpőr,és egy vaniliás cukor is,majd hozzá teszem a darált diót,ami éppen csak két marék,majd hozzá öntök két-három kupak konyakot,összekeverem,ha nem elég laza lazitom tejjel,vagy tejszinnel,de ne feledjük,még jön hozzá a felvert fehérje,majd egy kivajazott kilisztezett tepsibe öntöm,elsimitom,és a tetejére helyezem a ringlót,megszórom barnacukorral,és előmelegitett sütőben,kb 30 percig sütöm.A fontos édes legyen a tészta,mivel a ringló pikáns.ha megsült porcukorral megszorom,a porcukor erre való.kockára vágom,és kihülve esszük.remélem nem hagytam ki semmit.Jó étvágyat!!!!!
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése