Őszibarackos lepény!!!!!

Desszertnek,a kagyló után,őszibarackos lepényt sütöttem.
1 kg őszibarackot meg piritottam barna cukorban,majd összeállitottam a tészát,a tészta alap nem az én ötletem volt,böngészés közben találtam,ha megtalálom jegyzem:kiirtam a tészta alapot:12,5 dkg rétesliszt,3 tojás,csipet só,5 dkg cukor,1 evőkanál vaniliás cukor helyett egy egész zacskó,2 dcl 3,5%-os tejből, 1 dcl 30%-os habtejszinhelyett 2 dcl .Jó ha sok a gyümölcs.
Én a tojássárgát és a cukrot felvertem,majd beleöntöttem a tejszint,ebbe beleöntöttem a lisztet,majd a tejet,a fehérjét felvertem habnak,első lépés volt,és amig a tésztát összeállitottam hütőbe tettem,majd a végén szépen belekevertem a fehérjét,kivajaztam egy tepsit,de jobb a piteforma,összetörött,beleraktam a barackot,majd ráöntöttem a masszát.Előmelegitett sütőben kb,30 percig sütöttem,majd amikor kihült,feldaraboltam,és megforditottam,majd jól megszórtam,porcukorral!!!!!!!jó étvágyat!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések