óriás töltött kagylótészta besamell mártással.

Jó pár héttel ezelőtt vettem egy csomag óriás kagyló tésztát,de csak most jött el az ideje,hogy végre elkészitsem,régi gondolat volt a töltött tészta,
vettem 30 dkg dagadót darálva,egy fej vöröshagymát,1 fej fokhagymát,1 zellert,1 sárgarépát,1 csomag petruskát,néhány szál zeller levelet,némi ételizesitőt,1 kiskanál édes annát,némi bazsalikomot,egy csipet cukrot,sót borsót,oliva olajat,felvágtam mindent,majd a hagymák,és zöldek piritása után,felengedtem,és a többi hozzávalót beletettem,majd föztem másfél órát,közben kifőztem a nagy kagyló tésztát,de persze csak félig,hogy ne essen szét,majd hideg vizzel leöblitettem,hogy megmaradjon a formája,utána elkészitettem a besamelt,füszereztem,sóztam,borsóztam,reszelt sajtot nem tettem bele,de legközelebb teszek.
megfőtt a töltelék,és egyenként ,megtöltöttem a tésztákat,egy jénait meglocsoltam olivával,és sorban beletettem,majd leöntöttem a mártással.kb.30-35 percig sütöttem,kb.180-200 fok között,gázsütőben.Szegény nem szép,de finom!!!!!!!!Jó étvágyat!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések