Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2010. június 21., hétfő

Mákos guba ma délután.

Kellett valami édesség,mi legyen legyen ami gyors,hát legyen mákos guba,vettem három kukoricás kiflit,lehetett volna négy is,fogtam egy tálat,öntöttem bele kristálycukrot,hát kb 10-15 dkg,ki mennyire szereti édesen,egy vaniliás cukor,vagy igazi vanilia,beleütöttem egy egész tojást,majd jól felvertem habosra,majd hozzáöntöttem kb.fél liter tejet,de lehet több kell, majd felvágtam a kifliket szép karikára és beletettem a tejes masszába,majd jól beleforgattam,ezután néhány kanál mákot összekevertem néhány kanál kristálycukorral,és a kiflikhez öntöttem,és alaposan összekevertem,arra figyelni kell,hogy annyi tejes massza legyen,hogy ne szivja fel mindet a kifli,hanem maradjon a tál aljában,mondjuk legalább másfél deci,a sütéshez,mert akkor nem lesz száraz.Majd kivajaztam egy szögletes jénai tálat,és beleöntöttem a kiflit,szépen elegyengettem,és még a tetejét megszórtam cukrozott mákkal,majd vajdarabokat raktam szét a tetején.Előmelegitett sütőben,kb 20 percig sütöm,a lényeg ne legyen száraz.Lehet a tetejéra mézet csurgatni,lekvárt,mi igy szeretjük!!!!!ala-natúr!!Jó étvágyat!!!!
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése