Mákos guba ma délután.

Kellett valami édesség,mi legyen legyen ami gyors,hát legyen mákos guba,vettem három kukoricás kiflit,lehetett volna négy is,fogtam egy tálat,öntöttem bele kristálycukrot,hát kb 10-15 dkg,ki mennyire szereti édesen,egy vaniliás cukor,vagy igazi vanilia,beleütöttem egy egész tojást,majd jól felvertem habosra,majd hozzáöntöttem kb.fél liter tejet,de lehet több kell, majd felvágtam a kifliket szép karikára és beletettem a tejes masszába,majd jól beleforgattam,ezután néhány kanál mákot összekevertem néhány kanál kristálycukorral,és a kiflikhez öntöttem,és alaposan összekevertem,arra figyelni kell,hogy annyi tejes massza legyen,hogy ne szivja fel mindet a kifli,hanem maradjon a tál aljában,mondjuk legalább másfél deci,a sütéshez,mert akkor nem lesz száraz.Majd kivajaztam egy szögletes jénai tálat,és beleöntöttem a kiflit,szépen elegyengettem,és még a tetejét megszórtam cukrozott mákkal,majd vajdarabokat raktam szét a tetején.Előmelegitett sütőben,kb 20 percig sütöm,a lényeg ne legyen száraz.Lehet a tetejéra mézet csurgatni,lekvárt,mi igy szeretjük!!!!!ala-natúr!!Jó étvágyat!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések