mai nap.

A mai főzés,kicsit kalandosra sikerült.illetve nem is a főzéssel,hanem a sütéssel!
Cukorborsó levest főztünk,de nem galuskát szagattunk bele,a nyomorult meleg miatt,hanem betű tésztát,de a lényegen nem változtatott.
sok-sok zöldség,fehérrépa,sárgarépa,karalábé,zeller,sok cukorborsó,fokhagyma,vöröshagyma,ételizesitő,só,pirospaprika,és rántás.ja és betűtészta,de a következő adag leves galuskával lesz,de ennél már csak a csipetke a jobb!!!!de ilyen melegben,kiméletesség!!!!
A második fogás,kacsacomb volt,serpenyőben sütöttem,semmi,csak só,és oliva,és ásvány vizzel eresztettem fel,persze csendessel.a köret burg.püré.vaj+tejszinhab,mert az kicsit zsirosabb.a burg.főző vizébe teszek ételizesitőt is.majd kézi robottal jó habosra keverem.
A sütemény na az kalandos volt,finomam szólva,gondoltam sütök csokis mascarponés csigát,van Fanny tante dupla tésztám,és muszály felhasználni,még mielőtt lejár a szavatossága.gondoltam,gyors,könnyű,és kevés ideig kell sütni ebben a melegben,HÁT TÉVEDTEM!!!!ugyanis a sűtöm bedöglött,de nem vettem észre mert amikor begyújtottam még nem volt baja.Elkészitettem a csigát ahogy kell,Gizi receptje alapján,már csináltam,és izlik nagyon,ezért gondoltam,betettem a sütőbe,akkor még meleg volt,és közben ugye figyelem,de csak azt látom,hogy nem emelkedik,hanem csak úgy van,nyitom ki az ajtót,hát mondom úristen,ez elaludt,nem ég,na gyerünk begyújtani ismét,nyomom,és amikor elengedem el is alszik mindjárt,mondom MI VAN???ez nem marad égve,a süti meg bent,akkor mi legyen,hát én ki nem dobom az biztos,gondoltam egy nagyot,begyújtottam ismét,és azt mondtam addig nyomom itt amig a tészta ki nem sül!HÁT ADDIG NYOMTAM,EBBEN A RETTENTŐ HŐSÉGBEN,VÖDÖR SZÁM JÖTT RÓLAM A VIZ,ÉS KÖZBEN MONDOGATTAM,NEM HISZEM EL,HOGY EZ VAN,ÉS MÉGIS EL KELL HINNEM,DE VÉGÜL IS A TÉSZTA MEGSÜLT,LÁTHATÓ A KÉPEN,40 PERCIG NYOMTAM.KÖZBEN A TŰZHELYEN FŐTT A TÖBBI ÉTEL!!!!hát igy készült,remélem először és utóljára!!!!A tiramisút tegnap készitettem.holnap,illetve ma ismét kipróbálom a sütőt,hátha valami csoda történik.:):):):)de ha mégsem akkor majd jön a szerelő,és csodát tesz.Remélem csak viccelt a tüzhelyem,mert ha jól emlékszem 4-5 éves.
Posted by Picasa

Megjegyzések