húsgolyók!!!

Ma sem voltam toppon,még mindig kinzott a migrén,ráadásul kénytelen voltam elmenni vásárolni is,ami éppen nem hiányzott a fejemnek!De mivel enni kell,ugye?és mivel volt itthon darált húsom,gyorsan bekevertem egy kis füszerrel,só,frissen örölt bors,fehér piros,stb,ételizesitő,egy kis oliva olaj,pirospaprika,Erős Pista,1 új hagyma,2 tojás,1 zsemle.
Miután bekevertem,betettem a hűtőbe,hogy összeérjen,és addig elmentem vásárolni,majd a patikába is gyógyszerekért a migrénemre.Amikor hazaértem,kisütüttem a golyókat(legnagyobb jóindulattal sem lehet gyolyóknak nevezni)de igy jobb mondani.majd vacsorára ettük,sajttal,koktél paradicsommal,kovászos uborkával,sajtkrémes piritóssal!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések

  1. Ezt bizony én is szívesen befaltam volna vacsira!! Jobban vagy már egy kicsit??? Pihenj sokat a hűs szobában az biztosan jót fog tenni.Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszi!!!!Gizikém,hát nem sokat pihiztem.De ami késik nem múlik!!!Az epres paradicsomos nagy ötlet!Puszi.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése