ebéd!hamis lecsó!!!


Mindig az a kérdés,mit együnk,ma ugy gondoltam,készitek hamis lecsót,azért hamis mert nincs benne paradicsom,
Három nagy fej vöröshagymát,1 egész új zellert,a zöldjével együtt
megpároltam,oliva olajban,sóban,majd kb 10 darab zöldparikát,kimagoztam,majd kockára daraboltam,lecsó kolbászt felkarikáztam,1 darab padlizsánt, 2 darab cukkinit szintén felkarikáztam,de meghámoztam mindkettőt,3 darab uj burgonyát szintén felkarikáztam,és fokozatosan adtam a hagymához zellerhez mindent,elöszőr a paprikát,majd a kolbászt,majd a burgonyát,majd a padlizsánt,cukkinit,sóztam borsóztam,ételízesitőztem,erős pistáztam,egy csipet cukrot is szórtam bele, és puhára pároltam,a végén felütöttem 3 darab tojást,lazitottam habtejszinnel,sóztam,és amikor ugy láttam minden rendben ráöntöttem a tojást,és készre sütöttem!Kellemesen csipős lett,és finom!!!!De aki szereti a fokhagymát,akkor talán még jobb lesz.
Posted by Picasa

Megjegyzések