Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska-receptesfüzetéből!!

Piroska receptesfüzetéből

Piroska receptesfüzetéből
nyár 2016.

2010. május 10., hétfő

túros lepény

tegnap délelőtt sütöttem,kerestem egy túros receptet,valamit kellett sütnöm,mivel volt 25 dkg bió túrom,igy gondoltam gyorsan sütök vele valamit.
Hozzávalók,a tésztához:15 dkg vaj,20 dkg liszt,5 dkg cukor,csipet só,1 evőkanál tejföl,
2 tojássárgája,én nem tettem bele.vaniliás cukor.
A tetejére:
25 dkg tehéntúró,15 dkg cukor,vaniliás cukor, egy evőkanál tejföl,citrom reszelt héjja,3 tojássárgája,a fehérjéket felverem habnak,majd a végén óvatosan belekeverem a masszába.
A tésztához valót összegyúrjuk,kinek mi van,(én dagasztó keverővel),amig elkészitettem a túrot,addig betettem a hütöbe,könnyebb dolgozni vele.
majd összekeverem a túrós hozzávalokat,
kivajazott kilisztezett tepsibe,a tészta,megszúrkálom villával,majd a tetejére ráöntöm a masszát.előmelegitett sütőbe,180 fokon,kb 25-30 percig,amig szép barna nem lesz a teteje.óvatosan nehogy megégjen!A receptet egy főző oldalon találtam.Jó étvágyat.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése