süti recept.könnyű,gyors,és finom.később jövök a meggyes piskótával.

Hozzávalók:

6 db tojás,21 dkg cukor,21 dkg liszt,amiből lehet a fele teljeskiörlésű,25 dkg margarin,fél zacskónál egy kicsit több sütőpor,darált dió,és ha kell egy kis tejszin a lazitáshoz.1 csomag vaniliás cukor, vanilaiaizesitésű.ja és l dcl konyak,vagy ami van otthon.

A tojás fehérjét felverem habbá egy csipet sóval,majd beteszem a hütőbe amig elkészitem a tészta alapot.
A tojások sárgáját,felverem a margarinnal,majd hozzá öntöm a vaniliás cukorral kevert kristálycukrot,és alaposan felhabositom,géppel kézzel,ahogy tetszik.majd hozzáöntöm a sütőporos lisztet,amibe belekevertem két-három marék darált diót,de lehet több is,egy kicsit.ha kell lazithatom tejszinnel,majd beleöntöm az 1 dcl konyakot,összekeverem,és végül belekeverem óvatosan a felvert habot.Kivajazott lisztezett tepsibe teritem,majd 1 eldobható pohár cukrozott citromozott diót rászórók a tetejére,kicsit meglapogatom,de csak kicsit.előmelegitett sütöben,10 percig teljes lángon sütöm amig felemelkedik,majd leteszem takarékra,és kb.30-40 percig sütöm,de attól is függ kinek milyen a sütője.Porcukorral meghintem.hozzá lehet,tea,kávé,fagylalt.Remélem nem hagytam ki semmit.Jó étvágyat.
Posted by Picasa

Megjegyzések