ALMÁS PUDINGTORTA


Nagyon egyszerű,olcsó édesség.
Ha valaki próbaképpen elkésziti szeretném a véleményét.
Én amikor először csináltam,nekem izlett,akkoriban többször készitettem,mert olyan dolgaim vannak,ha valami izlik,addig eszem amig meg nem unom.És akkor egy időre elfelejtem,de most hogy lapozom a receptesfüzetem,ismét elkészitem.

Hozzávalók:

1 kg alma
6-8 dcl viz,
cukor,
fahéj,
2 csomag vaniliás puding,
keksz(lehet pilóta)de lehet teljes kiörlésü is.izlés szerint,csak édes legyen.
és lefözött kávé.

Az almát megfőzzük kompotnak,6-8 dcl vizzel,cukorral,fahéjjal.
A kettő vaniliás pudingport kikeverjük vizzel cukorral,
majd a megfőtt almához keverjük,kissé felfőzzük.
Közben kekszet áztatunk,fahéjas fözött kávéban,
majd rétegesen lerakjuk.A tetejére ha szeretjük,fözött csokoládét öntünk.
A kávé lehet nescaffé is.
A csokoládé lehet étcsokoládé,felolvasztjuk,tea vajjal lazitjuk,és rácsorgatjuk,
Néhány órát pihentetjük hűtőben.
Jó étvágyat!!!!!!!!!


Megjegyzések