Délután készítettem ezt a "csupa csoki tortát"!!!

Az egyik receptes magazinban találtam ezt az úgy mond torta receptet,gondoltam kipróbálom,olyan érdekesen és egy szerűen volt leírva a recept,hogy azt mondtam ez vagy jó lesz vagy nem! Hát a kettő között van! Húsvétra próbálgatok torta recepteket.
 Hozzávalók:
225 g liszt,
1 teáskanál sütőpor,egy csipet szódapor,
3 evőkanál valódi kakaópor,
100 g cukor,
100 g vaj,
150 ml tej,
2 db tojás, csipet só az eredeti receptből kimaradt,de szerintem minden édességbe kell egy csipet só.
tetejére fehér csoki reszelék,tőlem.

Elkészítés:
A lisztet a sütőporral kakaóval cukorral csipet sóval összekeverjük, a tejet langyosítsuk meg, a vajat kockázzuk fel és keverjük el a tejben a tojásokkal együtt.Fokozatosan keverjük hozzá a tojásos tejet a liszthez.
Sütőpapírral kibélelt tortaformában sütöttem,180 fokon kb 25-30 percig.

Megjegyzések

  1. Igencsak kívánatosnak tűnik ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Csupa csoki?? Jöhet! :) Tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg csupa csoki...:) Jól néz ki!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lányok!
    Ha megsütné valaki,ne a recept szerint,hanem a hagyományos felverem módszerrel!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és boldog húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kellemes, örömteli húsvéti ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Roza!
      Köszönöm! Neked is szeretettel!!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése