A mai leves.

Tegnap vásároltam,egy házi jellegű csirkét,feldaraboltam,a mellrészt lefejtettem a csontról,de nem teljesen, hagytam rajta némi húst,a farhátát,a csontos-húsos mellrészt a szárnyak végét,felhasználtam a levesbe,majd amikor megfőtt kiszedtem a levesből,és megettük mint leveshúst.
A levest,2 liter vizzel tettem fel,beletettem a húst,felfőztem,lehaboztam,majd feldaraboltam 6 szál újhagymát,6 gerezd fokhagymát,néhány zellerlevelet,petruskát,beletettem a levesbe,főztem egy csőppet,majd hozzátettem a zöldségeket,5 szál sárgarépa,4 szál fehérgyökér,egy kisebb zeller,egy zöldpaprika,ételizesitő, leveskocka,só bors.majd amikor ezek megfőttek,berántottam,legalább három evőkanál oliva,kettő púpos fakanál liszt,majd másfél kiskanál pirospaprika,és a végén felöntöttem vizzel,de előtte lezártam alatta a tűzet,majd beleöntöttem a levesbe,összeforraltam lassú tűzön,és főztem bele tésztát.finom lett.remélem nem hagytam ki semmit.
A többi részből lett a második fogás.
Posted by Picasa

Megjegyzések