ringlós süti.

Ma ringlós sütit készitettem,volt itthon ringló,még pénteken vettem,nem volt nagyon érett,igy még akkor lecukroztam,barna cukorral,és gyümölcs cukorral,hogy egy kicsit megrogyjon. hát nem nagyon sikerült neki,igy kicsit megföztem.
3 tojás,kb.20 dkg margarin,20 dkg cukor,legyen kristály,mert szerintem a porcukor nem cukor,hanem keményitő,és szárit, és nem édes,vaniliás cukor,citromhéj,sütőpor,darált dió,ringló,liszt 20 dkg,de lehet 15 is.
A tojás sárgáját felverem a margarinnal,majd beleöntöm a cukrot,vaniliás cukrot, citromhéjjat,és tovább verem,(de előtte a fehérjét felvertem habbá,majd betettem a hütőbe amig nem kellett,)szép habos lesz,most szép fokozatosan beleadagolom a lisztet,amiben benne a sütöpőr,és egy vaniliás cukor is,majd hozzá teszem a darált diót,ami éppen csak két marék,majd hozzá öntök két-három kupak konyakot,összekeverem,ha nem elég laza lazitom tejjel,vagy tejszinnel,de ne feledjük,még jön hozzá a felvert fehérje,majd egy kivajazott kilisztezett tepsibe öntöm,elsimitom,és a tetejére helyezem a ringlót,megszórom barnacukorral,és előmelegitett sütőben,kb 30 percig sütöm.A fontos édes legyen a tészta,mivel a ringló pikáns.ha megsült porcukorral megszorom,a porcukor erre való.kockára vágom,és kihülve esszük.remélem nem hagytam ki semmit.Jó étvágyat!!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések