paprikás burgonya.

Ma 1-2 fokkal volt hűvösebb,mint a héten,igy főzni kellett valami gyors és laktató egytál ételt.A paprikás burgonya mellett döntöttünk.
1 nagy fej vöröshagymát,petruskával megpároltam,majd 6-7 gerezd fokhagymát apróra vágva hozzáadtam,pároltam,oliva olajon,megszórtam pirospaprikával,felengedtem vizzel,főztem egy kicsit a hagymákat, belevágtam egy egész zöldpaprikát közben felszeleteltem a kolbászt,hozzáadtam,piritottam,főztem kicsit,majd beletettem a felszeletelt burgonyát, felengedtem vizzel,sóztam,ételizesitőztem,erős pistáztam,és egy fél leveskockát is tettem bele,föztem,közben készitettem galuskát,egy tojás,kevés olivaolaj,tej,só,liszt,némi viz,majd kifőztem,és amikor már kész lett a paprikás,bele kevertem,kicsit összefőztem,hogy átvegye az izét.salátával,kovászos uborkával,és friss fehér kenyérrel,hizlaló.
Posted by Picasa

Megjegyzések