marcipános muffin

Desszertnek,Sthal féle marcipános muffint sütöttem,fehér csoki mázzal a tetején,amikor először láttam,akkor elhatároztam ezt megcsinálom.
15 dkg fehér marcipán,
10 dkg puha margarin,
10 dkg cukor,
1 kávéskanál szintelen mandula aroma,
2 tojás,1 citrom,
15 dkg finomliszt,
1 kávéskanál sütőpor,1 csipet só
1/2 dcl tej,
Máz:10 dkg fehércsoki,10 dkg margarin,3 evőkanál tejszin.
A tésztához a puha margarint,a cukrot,robotgéppel habosra keverjük aztán egyenként hozzádolgozzuk a tojásokat,és a reszelő nagy lyukú oldalán hozzáreszeljük a megdermesztett marcipánt,és utána a citrom héjját.
A lisztet a sütőport és a sót összekeverjük,és lassú fokozaton a lisztet belekeverjük a marcipános keverékbe,a végén jöhet bele a tej is.
bélelt muffin formába kanalozom,majd előmelegitett sűtöben 25 percig sütjük.
Máz: a fehércsokit apróra tördeljük gőz fölött megolvasztjuk a margarinnal és a tejszinnel,ha kész levesszük a gőzről 2 perces kevergetéssel langyosra hütjük,aztán 10-15 perc alatt sűrűre dermesztjük a mélyhűtőben.A megsült muffinok tetejét levágjuk a mázat robotgéppel átkeverjük és utána a tetejére arányosan elosztjuk a mázat.piritott mandula a tetejére,/én nem tettem/koktél cseresznye,vagy amit akarsz.Jó étvágyat!
Posted by Picasa

Megjegyzések