túros lepény

tegnap délelőtt sütöttem,kerestem egy túros receptet,valamit kellett sütnöm,mivel volt 25 dkg bió túrom,igy gondoltam gyorsan sütök vele valamit.
Hozzávalók,a tésztához:15 dkg vaj,20 dkg liszt,5 dkg cukor,csipet só,1 evőkanál tejföl,
2 tojássárgája,én nem tettem bele.vaniliás cukor.
A tetejére:
25 dkg tehéntúró,15 dkg cukor,vaniliás cukor, egy evőkanál tejföl,citrom reszelt héjja,3 tojássárgája,a fehérjéket felverem habnak,majd a végén óvatosan belekeverem a masszába.
A tésztához valót összegyúrjuk,kinek mi van,(én dagasztó keverővel),amig elkészitettem a túrot,addig betettem a hütöbe,könnyebb dolgozni vele.
majd összekeverem a túrós hozzávalokat,
kivajazott kilisztezett tepsibe,a tészta,megszúrkálom villával,majd a tetejére ráöntöm a masszát.előmelegitett sütőbe,180 fokon,kb 25-30 percig,amig szép barna nem lesz a teteje.óvatosan nehogy megégjen!A receptet egy főző oldalon találtam.Jó étvágyat.
Posted by Picasa

Megjegyzések