muffin.aszaltsárgabarackos,és ananászos.

Ma sütöttem délelőtt,aszaltsárgabarackos,és ananászos muffint,az ananászt megsütöttem,barna cukorral,sokkal finomabb,nem olyan savanyú,és kemény.
15 dkg bió fehér liszt,néhány kanál darált dió,kiskanál,sütőpor,fél zsacskó,a liszthez is tettem egy vaniliás cukrot,egy csipet só.
10 dkg olvasztott vaj,1 egész tojás,15 dkg bió barna cukor,a kollázson látszik milyen,ezeket összekeverem ,kézi habverővel,ebbe is tettem vaniliás cukrot,de nem kötelező,a reszelt citromhéjja jobb,majd amikor jól felvertem,aprólékosan beleszórom a lisztett,összekeverem,ha egy kicsit massziv,tejjel higitom,öntök hozzá egy kis konyakot,vagy többet,és útoljára belekeverem a feldarabolt gyümlcsöket,amit megszórok előtte egy kis liszttel,öszeelegyitem,és utána keverem bele a masszába.muffin papirral kibélelt muffin sütőbe kanalazom,12 részes,egyik felére 6 db-ra tettem vágott mandulát is.előmelegitett sütőben,kb 15-20 perc között sűtöm,figyelemmel.
Gyümölcsöt tetszés szerint lehet tenni.Remélem nem hagytam ki semmit.
Jó étvágyat!!!!A muffin is azért jó,mert gyors,könnyű,és bármit tehetsz bele.
Posted by Picasa

Megjegyzések