Gyors túrós süti!!!

Nem ezt akartam sütni,kerestem egy túrós sütemény receptet a neten,egy konkrét receptet,de a net nem akarta hogy megsüssem,mert sehogy sem jött elő.Igy azt mondtam,lesz ami lesz,összekeverem a túrót cukorral,vaniliás cukorral,citromhéjjal,2 tojássárgájával,tejjel,sütőporos,kis szódaporos liszttel, olvasztott vajjal,a felvert tojásfehérjével ,a citromhéjat nem sajnáltam.
25 dkg túró,
kb.12-14 evőkanál kristálycukor,
1 vaniliás cukor,
1 jó nagy citrom reszelt héj,
2 tojás sárgája,fehérjét habnak,
kb.1-1,5 dcl tej,de a massza adja magát,
kb.5 dkg olvasztott vaj,
kb.12 evőkanál sütőporos,kis szódaporos liszt,
és a végén belekevertem a felvert habot.
Majd kivajazott,lisztezett tepsibe öntöttem.kisméretű tepsibe,ha duplán vesszük a hozzávalókat,lehet nagyobb tepsiben.kb.35 percig sütöttem,tűpróba.Majd felkockáztam,frissen a legjobb.
Posted by Picasa

Megjegyzések