pizza,saját gyúrás!

Most délután gyorsan ledagasztottam egy kis pizza tésztát,legyen valami meleg vacsora,

hozzávalók:20 dkg lisztet használtam,fél zacskó instant élesztőt,ami 1 evőkanálnak felel meg,kb.2-és 5 dcl közötti langyos viz,oliva olaj-2-3 evőkanál,kevés só,egy mokkáskanál morzsolt bazsalikom, majd elővettem a dagasztókart a kézi robottal,és gondoltam könnyen dagasztok,de tévedtem,a dagasztó kar nem tudta mi a dolga,igy kénytelen voltam kézzel alaposan megdolgozni,persze olajos kézzel,jól összevertem,majd,1 óra hosszat kelesztettem a tésztát,szépen feljött,nem kell meleg helyen.Amikor kész a kelesztés,egy közepes tepsit kiolajoztam bőségesen,olivával,majd belehelyeztem a tésztát,eligazitottam,alaposan bekentem tejföllel(mi nem esszük paradicsommal),majd szeleteltem rá pick párizsit,mert nem volt más,és jó sok reszelt sajttal meghintettem.De ugye lehet gazdagon beboritani.ki mit szeret.Előmelegitett sütőben,5 percig teljes lángon,majd még 10 percig teljes takarékon,/gázsütőben/.megmondom őszintén tökéletes lett a tészta.ha többet akarunk,lehet többszörözni a hozzávalókat!!!!Jó étvágyat!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések

  1. Istenien néz ki ez a pizza!!! Nem hiszed el én még soha nem sütöttem. Most viszont tuti kipróbálom, mert meghalok egy szeletkéért.:))

    VálaszTörlés
  2. Próbáld,nagyon fincsi.Köszi!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is lopiztam egy szeletet:-)

    Tényleg istenien néz ki!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése