nem ez a desszert,ez habos kávé,a desszert az alatta lévő kép.




A mai desszert ötletet egy blogban találtam,annyira emlékszem,hogy a valamikor tv-és riporter Balogh Máriától származik!megtaláltam a blogot amiből kinéztem,http://fakanal.freeblog.hu mivel nem tudok linkelni,igy az egész blogcimet beirom,a blog neve Ahogy esik ugy puffad,ha beirod a keresőbe,megtalálod.bocs.
A neve:Hófehérke desszert!

kicsit változtattam az arányon,
három és fél deci tejföl,két és fél deciliter tejszin,3-4 kanál pocukor,izlés szerint,1 citrom leve és héjja,és 12 darab piskóta,de lehet több is.

A tejfölbe belekeverjük a porcukrot és a citrom levét,valamint a héjját!
A tejszint kemény habbá verjük,és a két anyagot lazán összekeverjük.
Ebbe a masszába bele tördeljük a baba piskótát,és ezzel kész is a desszertünk.3-6 órát kell hüteni.
Ez a recept a nővéremnek is megvan,egy barátnőjétől kapta.kicsit módositva.
Végül egy jó habos kávé!
A desszert annyira finom,hogy magam sem akartam elhinni,amikor elolvastam.

Megjegyzések