Brownie,vagy?kevert!!!!és krémes desszeert.

mindig kell valami édesség,de gyorsan,kevés munkával,elindultam keresni a neten,találtam kettőt,ami egyszerű,de változtattam mindkettőn.némileg.
Miután nem tudok linkelni,igy kiirom a teljes nevét a blognak.http://fakanal.freeblog.hu a blog teljes neve:Ahogy esik ugy puffad. ha beirod a keresőbe megtalálod.
leirom az enyém,az eredetit,mint fent megtalálod.
10 dkg liszt,fél kanál sütőpor,3 teáskanál kakaópor,valódi kakaóból,nekem neskakaóm volt,igy többet raktam,20 dkg kristálycukor,én ennyit raktam,1 dcl natur joghurt helyett én majdnem egy egészet raktam,2 felvert tojás,1 igazi vaniliás cukor,és majdnem 10 dkg olvasztott vajat,néhány kanál darált diót,egy kevés eperdzsemet,kb.2 evőkanál Napóleon konyak.
lehető legegyszerübb:keverjünk szépen össze minden alkotó elemet,majd egy sütőpapirral bélelt formába töltsük bele a masszát.220 fokra előmelegitettem a sütőm,gáz,betettem,egy ideig igy hagytam,emelkedik-emelkedik,és figyelem mellett sütöm.tűpróba.kész.kb 30-35 percig.én muffin fagylalttal ettem,bő tejszinhabbal!!!!

A másik desszert szintén innen van,a neve Túródesszert:
25 dkg túró,1 dcl tej,3 evőkanál cukor,helyett 4,és egy zacskó 12 grammos zselépor,2 dcl tejszin,reszelt citromhéj,és én babapiskótát tettem bele gyümölcs helyett,de volt alapos indok.
Turmixgép poharába beleteszem a túrót, a cukrot,a porzselatint,és citromhéjjat.Sima krémmé turmixoltam majd kis lángon felforraltam.Épp csak egyet rottyant,és már le is vettem,hozzáöntöttem a tejszint összekeverjük.Hig massza lett,de nem baj,ebbe a masszába tördeltem babapiskótát( a gyümölcs helyett),tetszés szerint,összekevertem egy nagyobb tálban,majd kis tálkákba kanalaztam,majd hütőbe tettem,ahol megdermed a krém,de majd holnap esszük.talán vanilia szósszal,vagy tejszinhabbal.Jó étvágyat!Hogy milyen lesz???majd holnap kiderül!!!!!!
Posted by Picasa

Megjegyzések